Friday, March 26, 2010

RINDU YANG TAK PERNAH PADAM

Hari nie nampak tenang..setenang air di kali..Namun setenang manapun aku..ada sesuatu yang kurang dan tak mungkin akan terisi..Aku rindukan kehadiran ibu yang telah pergi meninggalkan aku untuk selama2nya..Baru dua bulan ibu pergi namun kerinduan ini terlalu parah..Tiada tertanggung oleh batin..Selama ini ibulah tempat kuluahkan gelisah di hati..ibulah yang paling mengerti dan dekat padaku..Pada ibu aku menangis dan hanya ibu lah yang paling faham..Aku doakan muga ibu tenang di sana..Setenang hati ibu tika kita bersama..Selamanya anakmu ini akan tetap merinduimu ibu..Wajahmu akan sentiasa kekal di hati...Teguh di sanubari...

2 comments:

  1. Qasih
    aku juga kehilangan ibu..
    lama dulu tapi rasa bagai semalam
    tangan nya mengusap pipi
    ketika menghantar ke anak tangga bongsu..
    rindu ibu..

    ReplyDelete
  2. Kelompen.,
    Kehilangan yang paling menyeksakan ialah kehilangan ibu tersayang..Hingga kini jua aku tidak dapat menerima hakikat tentang sebuah kehilangan..Ibu adalah seseorang yang paling akrab di hati dan aku ingin mengulangi saat2 indah bersama ibu..andai mampu..

    ReplyDelete