Thursday, May 27, 2010

DALAM SAYANG AKU DILUKAI

Dalam lipatan malam yang disulami gelisah yang panjang..,kuusapi luka2 yang tercalar dari wajah sayu..bagai putaran mimpi,aku berpaut pada malam yang alpa..menghanyutkan masa2 suram ke laut sepi..Hati ini jua menafsir..erti sebuah setia..Betapa setia yang dipersembahkan buatku hanyalah sebuah kata2 tanpa makna..Sekian lama kulekapkan percaya..namun kau jadikan ia sebuah luka dan sengsara..
hatimu terlalu rapuh untuk mempertahankan sebuah kesetiaan..Setiap kali kau mengukir janji,setiap kali itu jugalah kau mengingkari..Di saat aku memerlukan..kau hadir dengan seribu mungkir..kecewa adalah bangkai2 derita yang sering mengganggu damaiku..Hati ini berdarah dan berbekas luka..Untuk kesekian kalinya..aku ingin membina jambatan bahagia dari cebisan2 luka semalam..yang telah kau berikan padaku..Kata2 sayangmu..sudah tiada artinya lagi...kerana dalam sayang aku dilukai..Terima kasih kerana menumpangkan sayangmu padaku..Walau seketika cuma..Pulanglah kepada kebahagiaanmu dan biarkan aku membalut luka ini sendiri....

No comments:

Post a Comment